Search Engine Optimization |
Ce este optimizarea în motoarele de căutare Search Engine Optimization (SEO) și cum funcționează
Probabil că ați auzit despre termenul SEO, dar nu sunteți sigur despre ce este vorba sau cu ce se mănâncă. Iar dacă aveți un site nou lansat acest ghid este dedicat în exclusivitate pentru dvs.
Obiectivul SEO este să obții site-ului tău cel mai bun clasament posibil în poziționarea pe motoarele de căutare precum Google, Bing și Yahoo, indiferent dacă acesta survine ca urmare unor acțiuni organice sau neplătite. În fiecare zi, milioane de oameni caută online produse și servicii. Anii de cercetare dovedesc că oamenii rareori privesc dincolo de prima pagină sau două dintre rezultatele căutării și, cel mai adesea, fac clic pe linkurile din partea superioară a paginii, acel loc în care doriți să vă aflați atunci când oamenii caută produsele și serviciile dvs. Motoarele de căutare utilizează formule și procese complexe numite algoritmi pentru a analiza, indexa și clasifica milioane de site-uri de pe web.Puteți optimiza site-ul dvs. pentru a se alinia cu acești algoritmi, aplicând anumite tehnici care acționează ca semnale pentru motoarele de căutare. Motoarele de căutare evaluează aceste semnale și le utilizează pentru a juca locurile în care site-urile dvs. ar trebui să se clasifice și să se compare cu celelalte site-uri. Aceste semnale includ cuvinte cheie, etichete Meta (metadate) și link-uri către site-urile dvs. de pe alte site-uri, numite backlinks. Un lucru important de reținut este faptul că motoarele de căutare sunt sofisticate, ele analizează calitatea și nu cantitatea, iar pentru a oferi rezultate de căutare relevante și de încredere, primul pas în optimizarea site-ului dvs. este să vă gândiți la publicul țintă. Cine sunt ei, ce vor să vadă și să învețe atunci când vă vizitează site-ul, ce cuvinte sau expresii pot utiliza pentru a căuta produsele și serviciile dvs.? Mai concret? "Cine este #rockerii, ce vrea ei și dacă știe mama lor?". Folosește aceste cunoștințe pentru a crea conținut convingător, bine scris, care să-ți implice audiența și să îi stimuleze în acțiune. Amintiți-vă, că inundarea site-urilor dvs. cu anumite cuvinte cheie, degradarea lizibilității și apelul conținutului dvs. vă va afecta rangul și nu îl vor ajuta.
A face site-ul dvs. ușor de partajat de către oameni pe rețelele de socializare este un alt mod de a optimiza cum ar fi adăugarea de butoane pentru Facebook, twitter, pinterest și alte site-uri de social media este o modalitate excelentă de a face site-ul dvs. mai partajabil.Utilizarea de backlink-uri poate îmbunătăți, de asemenea, poziția site-ului dvs. backlink-urile sunt create atunci când cineva pune un link către site-ul dvs. pe site-ul său. Motoarele de căutare iau notă de backlink-uri. Cu toate acestea, dacă o mulțime de site-uri web aleatorii se conectează la dvs. nu vă va îmbunătăți clasamentul motorului de căutare. Din nou calitatea și relevanța sunt elemente cheie. Există instrumente automate și servicii de expertiză disponibile, de asemenea, GoDaddy, Wordpress, Escu Design SEO Agency, listarea locală Moz și toate acestea ajută motorul de căutare și creează vizibilitate și rang SEO. Oricine are un site web ar trebui să conștientizeze și să-i pese de optimizarea site-ului sau blogului în motoarele de căutare. Nu va hazardați să vă orientați către firme obscure sau internauți care au auzit de optimizarea SEO de pe You Tube ori de la vecinul de bloc. Optimizarea SEO este o treabă laborioasă, se face în timp și costă. De exemplu pentru cuvântul pantofi - exista mai multi vânzători de pantofi nu numai dumneavoastră. Nu puteți să fiți în prima poziție a motoarelor de căutare, pentru anumite cuvinte cheie folosite deja de către alții, într-un timp relativ scurt. În acest caz, un singur click către site-ul dumneavoastră v-ar putea costa de la 10 euro în sus, ceea ce nu ar fi deloc rentabil. Chiar dacă veți încerca să faceți aceasta optimizare neorganic (plătită) folosind Google Adwords sau alte instrumente, gândiți-vă ca ar trebui să vă pricepeți bine la acest lucru dacă nu vreți să aruncați cu banii pe fereastră.
Văd, la fereastra ta târziu
O lumina și nu știu
De ești treaza sau visezi
II. Vad, în spectacolul nocturn
Cavaleri din vechiul turn
Ce te-ndeamnă să-i urmezi.
#seo #escudesign #escudesignseo #backlinks #optimization
Comentarii